12 photo mix

wtorek, lutego 10, 2015

Cześć!
Jak Wam mija tydzień? Ja muszę powiedzieć, że u mnie naprawdę ciężko. Jeszcze żadnego piątku nie wyczekiwałam tak jak tego. Dlaczego? Od około drugiej popołudniu 13 lutego zaczynam ferie. Moje wymarzone dwa tygodnie wolnego zbliżają się wielkimi krokami, ale coś za bardzo nie chcą chyba mnie odwiedzić. Rozumiecie to? Ostatni tydzień przed feriami jest bardzo dziwny i to z każdym rokiem coraz bardziej. Niby ostatnie parę dni wolnego, ale sprawdzianów i kartkówek tyle samo(może i więcej) co normalnie, no jednym słowem masakra. Przez ten odrobinę doskwierający brak czasu  nie napisałam żadnej notki tematycznej-przepraszam. Z tegoż powodu pomyślałam, że tak trochę na szybko pokażę Wam dzisiaj mix paru zdjęć z mojego telefonu, które ostatnio mi się naprawdę spodobały. Niektóre zrobiłam sama, ale nie ukrywam wielką fotografką nie jestem i udostępnię więcej tych zdjęć, które po prostu znalazłam w internecie. Miłego oglądania :)



                                                                    

Co sądzicie o takich typu notkach? Podobają Wam się zdjęcia?



   



0 komentarze