Workout Routine!

niedziela, stycznia 04, 2015

Witajcie :)
Pewnie większość z Was jako noworoczne postanowienie powiedziała sobie, że musi osiągnąć w ciągu tego roku swoją wymorzoną figurę. Nie ukrywajmy, ja też tak zrobiłam. Jednak moja przygoda z tym postanowieniem zaczęła się już rok temu. Niestety przez moje lenistwo i nadmiar nauki nie ćwiczyłam regularnie. W tym roku mam zamiar to zmienić.
Główne części mojego ciała, które chce "polepszyć" to nogi i brzuch. Od dłuższego czasu mam na YouTube swój zaufany kanał z workout'ami- XHIT Daily. Ilość filmów znajdujących się na tym kanale jest naprawdę duża, więc każdy coś dla siebie znajdzie. Jeżeli chodzi o ćwiczenia na nogi to przed długi czas robiłam "Miley Cyrus Workout: Sexy Legs"- KLIK. Efekty były widoczne już po pierwszym tygodniu. Jednak po pewnym czasie te ćwiczenia stały się dla mnie za ciężkie, cóż spadek formy. Z tegoż powodu znalazłam na tym kanale dwa inne workouty, które robiłam na przemian co dwa tygodnie. Bardziej do gustu przypadł mi jednak ten pierwszy-KLIK. Mimo, że trwa on ponad 12 minut, to nie jest on za ciężki ale do najłatwiejszych też nie należy. Efekty widoczne są też około po tygodniu. Drugi workout-KLIK, jest  treningiem Cardio. Mimo, że trwa on krócej niż ten pierwszy to i tak go nie polubiłam tak bardzo. Otóż jest w nim dużo skakania i szybko dostaje kolkę. Z efektami jest tak samo jak w dwóch poprzednich workout'ach-widoczne są po pierwszym tygodniu.
Przejdźmy do ćwiczeń na brzuch. Mam tutaj trzy propozycję, z których ja sama korzystam. Pierwsza- KLIK, jest dosyć wyczerpujący trening i trwa on aż 12 minut, więc robiłam go tylko w czasie wakacji. Natomiast drugi-KLIK, jest krótszy o połowę. Wykonywałam te ćwiczenia przez bardzo długi czas i naprawdę mi pomogły. Nie są one wielce trudne, dlatego może je robić każdy. Ostatnia propozycja z mojej strony-KLIK. Jest to workout, który robię od niedługiego czasu ale mogę Wam powiedzieć, że jest on naprawdę wyczerpujący. Na początku są dwa ćwiczenia, które musisz wykonać podpierając się na rękach i to jest dla mnie największym problemem. Bardziej mnie bolą ręce niż brzuch. Jeżeli chodzi o efekty po tych trzech workoutach to są one zależne od pewnej zasady- 30% ćwiczeń i 70% diety. Na słowo "dieta" nie mam na myśli głodowania się po prostu zdrowsze jedzenie, więcej owoców, mniej fast foodów i głównie pić wodę lub herbatę bez cukru. Jest to trudne przyznaję, oczywiście nie odmawiam sobie tego wszystkiego bo nie dałabym rady. Ale na przykład od dłuższego czasu do szkoły zamiast kupować sobie batony, pączki itp. to szykuję sobie małe pudełeczko z owocami. Zazwyczaj są to jabłka, marchewka, czasami jakieś orzechy czy rodzynki. To już jest jakiś krok w stronę dobrego.
Teraz pokaże Wam moje parę "body goals", czyli jak będę wyglądała za jakiś czas :)





Jakie są Wasze ulubione workouty i czy widzicie duże efekty? A co sądzicie o ćwiczeniach na świeżym powietrzu np. bieganie czy skakanie na skakance?

Dziękuje za czytanie i mam nadzieję, że jakoś pomogłam :)
Wiktoria.

3 komentarze

  1. Też uwielbiam XHIT Daily :) Ćwiczyłam dość długo 10minutowy abs i byly efekty już po 10 dniach :) A od 4 dni ćwiczę MC Sexy legs i tez jestem zadowolona jak na razie. Co do biegania to uwielbiam, ale nie to tej porze roku a skakankę mam zamiar kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się Twój blog! ;) Ciekawe posty. Co to ćwiczeń, to również od jakiegoś czasu miałam zamiar się tym zająć, jednak jestem za leniwa...nie chciałabym tego robić, aby schudnąć, ponieważ mam taką urodę, że jestem zawsze szczupła...a nawet za chuda, więc ciężej jest mi niestety przytyć...a w co ciężko może uwierzyć, ale to też jest marzeniem niektórych osób, na przykład moim. Chciałabym zająć się ćwiczeniami aby wyglądać do tego ładnie, bo bycie po prostu szczupłym sprawy do końca nie rozwiązuje, a poza tym po ćwiczeniach polepsza się nastrój. :) Jednak nie umiem za bardzo trzymać się regularnych ćwiczeń z filmików. Od roku zaczęłam regularnie ćwiczyć same brzuszki, z czego jestem dumna, bo to jedyne co udało mi się utrzymać z efektem. ;) Przy okazji zapraszam do siebie. Dopiero zaczynam przygodę z blogiem, takie moje postanowienie noworoczne. http://zinnejperspektywyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny post i ogólnie cały blog. Zapraszam do siebie :
    http://smilestatiooon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń