Mleczko kokosowe

sobota, stycznia 31, 2015

Witajcie!
Na samym początku chciałabym Was przeprosić za tą ponad tygodniową przerwę, ale już się tłumacze. W czwartek miałam etap rejonowy konkursu historycznego i chciałam się naprawdę pouczyć i skupiłam się tylko na tym. W przyszłym czasie nie planuje takich nieobecności chyba, że tuż przed egzaminami. Zrozumcie naukę mam na pierwszym miejscu. Teraz przejdźmy do sedna.
Na rynku istnieje wiele produktów do kąpieli. Przeróżne mydła, żele, płyny i wiele innych, ale ja wybieram mleczko.

Produkt z genialnej i pewnie znanej Wam firmy Ziaja, to mój faworyt od jakiegoś miesiąca jeżeli chodzi o kosmetyki do ciała. Niesamowity zapach, nawilżanie i duża pojemność. Atutów tego produktu jest wiele. Na początku omówię jego woń. Jak sama nazwa wskazuję- mleczko kokosowe, pachnie on kokosem. Zapach mnie najbardziej urzekł. Miałam styczność z wieloma produktami co miały pachnieć jak dany owoc, ale producentom za bardzo to nie wychodziło. Tutaj tak nie ma. Chce też zaznaczyć, że trwałość tego zapachu na skórze jest bardzo długa i wyczuwalna co moim zdaniem jest mega plusem.
Nawilżanie. Kto nie chciał by mieć gładkiej i nawilżonej skóry? Ten produkt nam to zapewnia w 100%. Początkowo nie sądziłam, że będzie on działał także pod tym aspektem, ale teraz wiem, że się myliłam. Zdarza się. Po około tygodniu używania już było widać efekt, także bardzo szybkie działanie.
Czy mieliście czasami tak, że kupiliście np. żel pod prysznic, a po około dwóch może trzech tygodniach już musieliście kupować następny? Tutaj tak to nie działa. Butelka z mleczkiem ma pojemność 500 ml. Może dla niektórych  to mało, ale dla mnie to dużo. Jak już wspominałam używam tego mleczka od około miesiąca, a jak narazie wykorzystałam dopiero połowę przy codziennym używaniu.
Chyba każdy się zgodzi, że wygląd produktu jest ważny, ponieważ to on zachęca nas w pewnej części do kupna. Dlatego moim zdaniem kolejnym,moze nie aż tak ważnym, plusem jest wygląd butelki. Biało-brązowy. Idealnie. 

To by było na tyle. Podobają Wam się recenzje kosmetyków? Jaki jest Wasz faworyt jeżeli chodzi o produkt do kąpieli? 

Dziekuje za czytanie :)
Wiktoria. 

1 komentarze

  1. Ostatnio zastanawiałam się czy je kupić. Teraz jak je gdzieś zobaczą kupię od razu :). Obs za obs? Jeśli tak to ty zacznij i napisz mi na blogu nataliafbl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń