"My Day"

sobota, stycznia 17, 2015

Witajcie!
Zapewne wiele z nas ma takie dni w swoim kalendarzu, których nie może się doczekać. Ja też parę takich posiadam. Długo szukałam aplikacji, która pomogła by mnie do takich dni "przybliżyć''.. Jest nią :My Day". Bardzo prosta aplikacja służąca do odliczania ważniejszych wydarzeń. Każdy specjalny dzień ma swoje tło, które możesz dodać albo ze swojej galerii zdjęć lub wybrać obraz z ich biblioteki. Tła mamy posegregowane danymi kategoriami, np.:"Vacation", "Birthday", ''Graduation" itp., więc każdy znajdzie dla siebie coś co będzie mu pasowało. W pisywaniu daty nie ma nic trudnego. Po prostu trzeba wejść w opcję "+New Event" i wpisać datę. W razie czego dane wydarzenie można edytować i zmienić nazwę, datę lub tło. Aplikacje jest darmowa i z tego co mi wiadomo jest dostępna na systemy iOS jak i Android.Mam nadzieję, że ta notka była pomocna.

Co sadzicie o nowym wyglądzie bloga? Musze przyznać, że trochę nad nim spędziłam czasu w szczególności nad nagłówkiem :)

Dziękuje za czytanie,
Wiktoria.

1 komentarze

  1. Bardzo przydatna aplikacja, szczególnie, że dużo lepiej wygląda wizualnie niż inne. Pozdrawiam, Karolina :)

    OdpowiedzUsuń