"Believe"

wtorek, stycznia 20, 2015




Witajcie! Kolejna opinia na temat płyt na moim blogu, nadszedł ten czas. Nie wiem jak Wy ale ja w muzyce mam swoich parę ulubieńców/idoli, np. Justin Bieber czy Beyonce. Z twórczością młodego kanadyjczyka (Justin Bieber) mam styczność od około czterech lat. Wywiera na mnie ona ogromny wpływ. Umie mnie ona pocieszyć i jednocześnie zasmucić lub rozbawić. Wy też tak macie? Ale przejdźmy do sedna. Mam swoją, jak na razie, mała kolekcje płyt. Znajduję się w tej małej biblioteczce muzycznej, jedna z moich ulubionych płyt Justina Biebera- Believe. Trzynaście utworów, które są po prostu niesamowite.




1. All Around the World feat. Ludacris (KLIK)-idealna do tańczenia, zresztą jak większość piosenek na tej płycie.  A mówiąc o teledysku, czy to prawda, że jest w nim Polska? :o
2.Boyfriend (KLIK)- totalny hit. Niesamowicie się tego słucha na wieży, która bardzo dobrze podkreśla basy-cudo.
3. As long as you love me feat. Big Sean (KLIK)-jest to po prostu coś pięknego, w szczególności w wersji koncertowej (KLIK). Ten moment, w którym fani zaczynają śpiewać z Justinem na końcu jest magiczny.
4. Catching Feelings (KLIK)- ta piosenka akurat nie za bardzo przypadła mi do gustu, więc nie będę się na ten temat rozpisywać.
5. Take You (KLIK)- taka bardzo wpadająca w ucho melodia, a refren najlepszy.
6. Right here feat. Drake (KLIK)
7. Fall (KLIK)- przepiękna piosenka, a tekst jeszcze piękniejszy.
8. Die in your arms (KLIK)- cóż, ten utwór kojarzy mi się ze świętami, wiem dziwne ale te dzwoneczki itp. wprawiają po prostu w taki świąteczny nastrój.
9. Thought of you (KLIK)- refren, refren i jeszcze raz refren- perfekcja.
10. Beauty and a Beat feat. Nicki Minaj (KLIK)- piosenka do tańczenia, wygłupiania się i na wszelakie imprezy, po za tym w duecie z Nicki Minaj- nic więcej do szczęścia mi nie potrzeba.
11. One Love (KLIK)
12. Be alright (KLIK)- najpiękniejsza piosenka z całej płyty, ten tekst po prostu dodaję siły.
13. Believe (KLIK)- tytułowy singiel, zadedykowany dla Beliebers, mówi o wdzięczności, spełnianiu marzeń, jest po prostu cudowna.

Mieliście szanse być na koncercie Justina Biebera w Polsce? Mi się niestety nie udało. Ominęłam My world Tour i Believe Tour i mam nadzieję, że na następnej trasie będę mogła pojechać na koncert.

Dziękuję za czytanie, 
Wiktoria.

18 komentarze

  1. Osobiscie nie jestem fanka Justina ale parę jego utworów lubię.
    Ciekawy blog ;)

    http://pauliica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, w teledysku do All Around the World, jest Polska. Dokładnie gdy Justin leci na skrzydłach i gdy ląduje. Miałam okazję być na koncercie w Łodzi. Był to jeden z najlepszych dni mojego życia.
    Zapraszam do mnie. Co powiesz na wspólną obserwację ?
    http://poprostukllaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem jego fanka, ale kilka piosenkę mi się podoba ;)
    Może wspólna obserwacja? ;)zacznij I napisz a na pewno się odwdziecze ;)
    jtere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wydaje sie być fajny ten film! śliczne zdjęcia:*

    Pozdrawiamy!
    ♡✿ Twins Life. [KLIKNIJ] ✿♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie za bardzo go lubię, ale mam nadzieję, że uda Ci się go zobaczyc:))

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Justina i marzę by być na jego koncercie, ale prędko to się nie spełni gdyż nie stać mnie na bilet :(

    by-kinqa.blogspot.com- KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się na pewno kiedyś nam się uda :)

      Usuń
  7. Może obserwacja za obserwację? Daj znać u mnie w komentarzach, jeśli się zgadzasz :)

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. SUPER!!!!! zapraszam do mnie http:youtuberowie.blogspot.com licze na to ze zostaniej na moim blogu na dłużej

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słucham Justina Biebera. Wczoraj kupiłam płytę Marilyna Mansona The Pale Emperor xdd
    http://this-is-paranormal.blogspot.com/2015/01/choies.html#comment-form Poklikasz?

    OdpowiedzUsuń
  10. nie jestem jego wielką fanką, ale lubię niektóre piosenki :)
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie jestem jego fanką, ale nic do niego nie mam ;)

    beautifuldreams29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie przepadam za nim , ale osobiście nic do niego nie mam http://gabigabrysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przepadam za Justinem, ale jak zobaczyłam Polskę w jego teledysku to ciepło na sercu mi się zrobiło. :)

    OdpowiedzUsuń