Perfumy Beyonce "Heat"

poniedziałek, grudnia 22, 2014

Witajcie :)



Posiadać perfumy o cudownym zapachu to szczęście, a do tego sygnowane przez swoją idolkę to coś niesamowitego. Od pewnego czasu mam w swojej małej kolekcji perfumy Beyonce "Heat". Ten wonny ideał jest moim faworytem jeżeli chodzi nie tylko o jakieś ważniejsze spotkania ale także na normalny dzień do szkoły. Zapach danego produktu jest naprawdę mocny. Można go wyczuć przez cały dzień co moim zdaniem jest plusem. Często zaopatrzamy się w cudownie pachnące perfumy ale tracące swoje działanie po dwóch-może więcej, godzinach. Niesprawiedliwe, prawda?  Jeżeli chodzi o dokładny zapach tego produktu to jest on trudny do opisania. Wyczuwamy zapach podobny w pewnej części do perfum "Opium". Jest on bardzo świeży i pobudzający.








Ten mały ideał znajduję się w przepięknej fiolce. Kiedy otwierałam pudełko to własnie ona zaparła mi dech w piersi. Sami zobaczcie.


















Mimo że wigilia już za moment to nadal znajdą się osoby, które nie zakupiły prezentów pod choinkę. Dlatego polecam własnie ten produkt dla swojej mamy, córki, przyjaciółki, cioci czy babci. Dla każdej kobiety, którą chcesz obdarować. Jeżeli chodzi o cenę to w wszelakich drogeriach (typu Douglas) jest ona wysoka (KLIK) ale naprawdę warto. Natomiast jeżeli nie planujesz zakupić tego produktu jako świąteczny prezent i masz więcej czasu to poszukaj w internecie (szczególnie polecam tą stronę: KLIK).

Mam nadzieję, że ta notka Wam się spodobała. Jeżeli tak to napiszcie w komentarzu co o niej sądzicie, jak także wyraźcie  swoje opinie na temat tych perfum.

Dziękuje za czytanie,
Wiktoria :)

1 komentarze

  1. Perfumy Beyonce Heat pachną bardzo ładnie, ale niestety nie na mojej skórze. Jak dla mnie są zbyt ciężkie :(

    OdpowiedzUsuń