Nadchodzą...

niedziela, grudnia 14, 2014

Witajcie :)



Już od pewnego czasu w naszych miastach królują świąteczne ozdoby. W ten weekend mimo lekkiego przeziębienia postanowiłam iż i ja przygotuję się na Boże Narodzenie. W sobotę ubierałam choinkę w swoim pokoju i rozwieszałam światełka świąteczne, a całe dzisiejsze popołudnie spędziłam na dekorowaniu ogromnej choinki w salonie. Koniec grudnia to mój ulubiony czas w roku. Przecież to są święta, spotkanie z całą rodziną no i oczywiście długa przerwa od szkoły. Na zbliżające się wolne mam strasznie dużo planów, ale moim priorytetem będzie nauka. Pewnie brzmi to dla Was dziwnie bo przed chwilą pisałam, że się ciesze na przerwę od szkoły, ale jestem teraz w trzeciej klasie gimnazjum staram się wykorzystać każdą wolną chwilę na powtórzenia do egzaminów. Poza tym dostałam się do etapu rejonowego z historii, a nie chcę osiąść na laurach, więc te święta spędzę ucząc się.  Na pewno znajdę też chwile ( a może i więcej), żeby pobawić się z moim kuzynostwem, czy do Was coś napisać.

Mimo, że śniegu u mnie jeszcze nie ma to i tak zaczynam czuć tą niesamowitą atmosferę. Głownie dzięki ogromnej ilości świątecznych piosenek, które w tym sezonie górują na wszelakich antenach radiowych. 
Do moich ulubionych dźwięków na ten czas należą:
* All i want is you ( KLIK),
*Mistletoe (KLIK),
 Nie może też zabraknąć świątecznych klasyków.
* Last Christmas (KLIK)
*All I want for Christmas is You (KLIK)
* Merry Christmas Everyone ( KLIK)
Życzę Wam miłego tygodnia. Dziękuje za czytanie :3
Wiktoria :)

0 komentarze