"Moldiv"-Nowość na blogu

czwartek, listopada 13, 2014

Witajcie! Ta notka rozpoczynam nową serie tematyczna na moim blogu. O czym ona będzie? Zaraz się dowiecie.
W XXI w., zdominowanym przez nowoczesne technologie, nie można obejść się bez przeróżnych gadżetów czy aplikacji. Właśnie one-aplikacje- będą nowym tematem na moim blogu.
Zapewne wielu z Was posiada Instagram'a. Ja również. Przez pewien czas poszukiwałam aplikacji do obrabiania zdjęć, dodawanie ramek itp., aż w końcu znalazłam. Jest to "Moldiv". Bezpłatna aplikacja na Androidy i iOS. Jest ona bardzo prosta w użyciu. Posiada naprawdę wiele przydatnych funkcji. Takich jak: różnorodne filtry, kolarze, ramki na zdjęcia. Bardzo podoba mi się w tej aplikacji to, że można np. napisać coś na kolarzu lub zdjęciu, tło ramki zmienić na jakiś inny kolor lub zdjęcie z własnej galerii, a wielki plus daje też obszerny wybór filtrów czy kolarzy. Dla wyjaśnienia moich opisów oto zdjęcia tego jak funkcjonuje dana aplikacja:

A oto logo i nazwa aplikacji:

Jak już parę razy pisałam aplikacja zawiera wiele przydatnych funkcji i jest bardzo łatwa w obsłudze, dlatego z czystym sumieniem uważam, że jest ona godna polecenia.
Co myślicie o opisywaniu danych aplikacji na tym blogu? Jest to dobry pomysł? Swoją opinie proszę zostawcie w komentarzu.




Przypominam o możliwości bycia informowanym o nowościach na blogu za pośrednictwem Twitter'a., dlatego chętnych proszę o pozostawienie unser'u w komentarzu.


Dziękuje za czytanie,
Wiktoria x

1 komentarze

  1. Mam tę aplikację na telefonie i muszę przyznać Ci rację, że jest na prawdę fajna i przydatna :) Dziękuję za dodanie mojego bloga do ulubionych! ♥
    mycrazytwistedworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń